Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Els usuaris hi poden poden triar la roba que necessiten, però no l'han de pagar
Més d’un miler de persones a Palma no tenen prou recursos econòmics per comprar roba. Per part d’Afers Socials de l’Ajuntament i també des de diverses entitats com la Creu Roja, els deriven al Rober Solidari, un espai de la Fundació Sant Joan de Déu.
Està preparat com si fos una botiga de roba: els usuaris hi poden poden triar la que necessiten però no l’han de pagar. Hi ha roba nova, provinent de donatius de tendes, i també de segona mà.
En el mateix rober els usuaris també tenen accés a un bany, per si necessiten dutxar-se. L’objectiu és “fomentar l’autonomia, la llibertat de decisió i la dignitat”, explica la directora de Sant Joan de Déu Serveis Socials de Mallorca, Inmaculada Iglesias.
El 2019 han fet ús d’aquest servei un miler de persones, la meitat de les quals són menors.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La demanda cada vegada és més gran entre els restaurants i ara també entre particulars per les seves propietats saludables