Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
La protesta s’ha desenvolupat sota el lema ‘Ciutats i pobles per viure-hi'
Aquest divendres, un miler de persones s’han concentrat al parc de la Pau d’Eivissa per demanar un canvi en el model turístic. Sota el lema ‘Ciutats i pobles per viure-hi’ i convocats per la plataforma Canviem el Rumb, han reivindicat un turisme sostenible i més harmoniós amb la vida dels residents. Després, han emprès la marxa, en manifestació, fins al passeig de Vara de Rei.
En el manifest que s’ha llegit a la plaça, han demanat diverses mesures a favor de l’habitatge: potenciar el lloguer de llarga durada, eliminar el lloguer vacacional il·legal i, també, el legal, però de forma progressiva. També s’ha proposat eliminar els jets privats i limitar l’arribada d’avions. Així mateix, s’aposta per limitar la circulació de vehicles de lloguer per l’illa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
El SAMU 061 ha rebut l'avís a les 7.56 hores i els sanitaris no han pogut reanimar la víctima, que presentava lesions incompatibles amb la vida
Fins allà es va desplaçar un agent de medi ambient per advertir-los