La respiració, frases d’autoprotecció i altres eines perquè els bombers puguin gestionar les emocions en situacions crítiques
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències

La protesta s’ha desenvolupat sota el lema ‘Ciutats i pobles per viure-hi'
Aquest divendres, un miler de persones s’han concentrat al parc de la Pau d’Eivissa per demanar un canvi en el model turístic. Sota el lema ‘Ciutats i pobles per viure-hi’ i convocats per la plataforma Canviem el Rumb, han reivindicat un turisme sostenible i més harmoniós amb la vida dels residents. Després, han emprès la marxa, en manifestació, fins al passeig de Vara de Rei.
En el manifest que s’ha llegit a la plaça, han demanat diverses mesures a favor de l’habitatge: potenciar el lloguer de llarga durada, eliminar el lloguer vacacional il·legal i, també, el legal, però de forma progressiva. També s’ha proposat eliminar els jets privats i limitar l’arribada d’avions. Així mateix, s’aposta per limitar la circulació de vehicles de lloguer per l’illa.
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat
El menorquí, de només 14 anys, és una de les darreres apostes de la Federació Balear de Boxa