Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Els principals promotors de les mobilitzacions han sol·licitat una reunió amb el president Iván Duque
Milers de colombians han sortit al carrer per expressar el seu rebuig a la política econòmica i social del president Iván Duque.
En la jornada d’atur nacional convocada per aquest dijous, es van celebrar manifestacions a Bogotà i altres ciutats de Colòmbia. A Bogotà, Cali i altres ciutats es van produir diversos incidents i en algunes d’elles es va declarar el toc de queda.
Els principals promotors de les mobilitzacions han sol·licitat una reunió amb Duque per abordar les raons que han portat a la vaga nacional.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat