Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
Exigeixen la declaració d'emergència climàtica i mesures concretes per abaixar les emissions de gasos contaminants
Fridays for future Mallorca. /Palma
155A Mallorca, durant el migdia milers de persones s’han concentrat al centre de Palma. Els manifestants, la gran majoria joves, també han reclamat a les autoritats reaccions immediates per frenar la crisi climàtica.
Pancartes amb missatges com “canvi polític, no climàtic”, “ens robau el futur” o “s’acaba el temps” i “no hi ha planeta B”. Milers de joves s’han aplegat avui migdia a la plaça del Tub de Palma per sumar-se a la concentració. Exigeixen una acció decidida dels governants per aturar el canvi climàtic.
Quatre mil cinc-centres persones, segons la Delegació del Govern i prop de 6 mil segons els organitzadors, han recorregut la Rambla i el Born fins arribar a la plaça de Cort. Impulsada pel moviment Fridays for Future, la vaga Mundial pel Clima ha disposat del suport de tres-centes entitats i 70 universitats, entre les quals la UIBé. També s’hi han sumat Docents pel Futur.
A Cort, en un ambient festiu, s’hi ha llegit el manifest. Exigeixen la declaració d’emergència climàtica i mesures concretes per abaixar les emissions de gasos contaminants.
La convocatòria s’emmarca en les convocatòries que s’han anat succeint de ‘Fridays for future’ i que impulsa l’activista Greta Thunberg.
Fridays for future. The school strike continues! #climatestrike #klimatstrejk #FridaysForFuture pic.twitter.com/5jej011Qtp
— Greta Thunberg (@GretaThunberg) September 16, 2018
Les escoles de Menorca fan vaga pel canvi climàtic al ritme del ‘Bella Ciao’
Menorca signa la declaració d’emergència climàtica
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Creuen que podria procedir d'una embarcació amb persones migrants a bord
Es revisaran els protocols de cara a controlar l'aforament de la plaça Vella de Pollença, durant el Pi