Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Un dels protagonistes ha estat el raper Valtònyc, que ha enviat un vídeo que ha estat rebut amb crits de llibertat pels presents
El gran concert per la Llibertat d’Expressió ha començat a les 12 del migdia i s’ha allargat fins entrada la matinada. Devers 8.000 persones han acudit al recinte per on han passat 40 grups de les Balears i també vinguts de la Península.
El punt culminant ha estat la reaparició damunt l’escenari d’Antònia Font, que feren els seu darrer concert a finals de 2013 abans de dir adéu la seva trajectòria. Un dels protagonistes ha estat el raper Valtònyc, que ha enviat un vídeo que ha estat rebut amb crits de llibertat pels presents.
També han pujat a l’escenari grups i artistes com Soziedad Alkoholika, Amparo Sánchez, Albert Pla, i Reincidentes, entre d’altres. A més, en un moment de l’actuació de Pablo Hasel, el raper ha tret fotografies del rei Felip VI que ha cremat. El gest ha estat rebut amb aplaudiments per part del públic.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície