Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
Simpatitzants d'Isabel Díaz Ayuso es planten davant la seu del PP nacional demanant el cap del seu president
Milers de simpatitzants d’Isabel Díaz Ayuso s’han concentrat davant la seu del Partit Popular al carrer Gènova, a Madrid, per a demanar la dimissió de Pablo Casado. També han entonat càntics com “Ayuso Presidenta” o “Egea Dimissió”. La Policia Nacional ha tallat part del carrer i, a més, ha acordonat la seu dels populars per a evitar que els manifestants hi puguin accedir. Els simpatitzants d’Ayuso presents a les protestes creuen que tota aquesta situació han estat maniobres per fer fora del partit la presidenta de la Comunitat de Madrid.
Prop de de persones s’han concentrat davant la seu del PP a Palma per a fer costat a la presidenta de la Comunitat de Madrid i demanar les dimissions del president i del secretari general dels ‘populars’ a Espanya, Pablo Casado i Teodoro García Egea respectivament.
Així ho ha explicat en declaracions als mitjans de comunicació l’expresident de Fòrum Balears, Jesús Revuelta, qui s’ha presentat, com a “simpatitzant de la causa del bé, la veritat i la justícia”.
“No soc simpatitzant del PP, soc aquí perquè crec que el que li han fet a Isabel Díaz Ayuso – en referència al suposat espionatge del partit a la presidenta de la Comunitat de Madrid – transcendeix a les formacions polítiques”, ha manifestat.
“Moltes vegades es comenta que la política és així, quan s’al·ludeix als enganys i jocs subterranis, als quals la societat s’ha acostumat perquè l’anormal, a força de repetició, es converteix en normal”, ha censurat.
Amb aquestes paraules ha insistit que la concentració d’aquest diumenge a Palma és per a expressar suport “incondicional” a Díaz Ayuso, perquè “se li han llançat una sèrie d’atacs furibunds des de la pròpia direcció del seu partit i se l’ha acusada públicament, negant-li la presumpció d’innocència”.
Ha sol·licitat la dimissió, no sols del secretari general del PP, Teodoro García Egea, sinó també del president dels ‘populars’ a nivell nacional, Pablo Casado.
El Partit Popular tancarà l’expedient informatiu a Isabel Díaz Ayuso
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres