Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
A París hi va haver aldarulls, mentre que a Londres es varen manifestar més de 100.000 participants
Milers de persones s’han congretat a les principals ciutats europees per donar suport al poble palestí.
Les protestes, convocades en un primer moment per commemorar l’èxode de milers de palestins des de la creació de l’Estat d’Israel el 1948, han esdevingut en un rebuig als bombardejos de l’Exèrcit israelià a la franja de Gaza.
A París una de les més multitudinàries hi ha hagut aldarulls, les autoritats haurien prohibit la manifestació.
I a Londres, més de 100 mil participants, des de el centre de la ciutat i fins a l’ambaixada d’Israel, han duit banderes palestines i pancartes demanant l’alliberament dels territoris palestins.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit