També hi hem vist una delegació balear encapçalada per la líder del PSIB, Francina Armengol
L’actualitat política passa pel carrer Ferraz de Madrid on aquest dissabte matí s’ha celebrat un comitè federal del Partit Socialista, sense el seu líder, on milers de persones han reclamat a Pedro Sánchez que no se’n vagi.
Centenars de persones han vengut d’arreu de la península en 120 autobusos que les diverses federacions socialistes han posat a disposició dels afiliats. Aquí també hi hem vist una delegació balear encapçalada per la líder del PSIB, Francina Armengol, que ha demanat que la ciutadania faci una reflexió col·lectiva tal com fa Sánchez aquests dies.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer General Riera de Palma