Un 60% de l’alumnat del CEIP Son Pisà no ha anat avui a classe com a protesta per la incorporació de Miquel Roldán
La mesura, acordada ahir per les famílies, pretén pressionar la conselleria perquè aquest mestre no continuï a l'escola
L'activista Greta Thunberg va sortir de la manifestació per motius de seguretat
La manifestació que va començar a Atocha i va acabar a Nuevos Ministerios, avançava molt lentament per reclamar accions concretes contra el canvi climàtic als líders mundials de tot el món en el marc de la COP25. Milers de persones es van sumar aquesta marxa pel canvi climàtic, i per mesures de seguretat, la jove activista sueca Greta Thunberg va haver d’abandonar la manifestació en cotxe elèctric i ha reaparegut a l’escenari. Era impossible avançar. Però el seu missatge es va sentir ja durant l’acte de cloenda.
També l’actor Javier Bardem es dirigí al públic, amb paraules contundents, per exigir als països més desenvolupats que redueixin les emissions de gasos al 65 per cent a l’any 2030. Reclama també una agricultura i ramaderia ecològica, i un canvi en el model de transport privat.
També va tenir paraules pel president nord-americà Donald Trump i l’alcalde de Madrid, José Luis Martínez Almeida.
A més de moltes frases i raonaments reivindicatius, la música i el ball es varen sentir amb força en aquesta Marxa pel Clima celebrada a Madrid.
Greta Thunberg demana a la COP25 accions concretes pel canvi climàtic
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La mesura, acordada ahir per les famílies, pretén pressionar la conselleria perquè aquest mestre no continuï a l'escola
S'ha detengut el seu destinatari, de 41 anys, per tràfic de drogues
El procés afectarà prop de 400 treballadors i es desenvoluparà en paral·lel a la definició de la RLT