Ben Amics va lliurar el premi 'Dimoni Rosa' a Le Senne i el 'Siurell Rosa' al grup musical 'Fades'
Més de 3.000 persones, de totes les edats, s’han manifestat aquest divendres a Palma per a reivindicar els drets del col·lectiu LGTBI.

Sota el lema ‘El nostre orgull: l’educació que transforma’, la marxa, organitzada per l’associació Ben Amics, ha arrencat en el Passeig del Born passades les 18.30 hores sota un núvol de banderes d’arcs de sant Martí.
Després, s’ha celebrat la ‘Revetla Orgull LGTBI+’ en el Parc de Ses Estacions a partir de les 20.30 hores, on han llegit un manifest per reivindicar una educació igualitària, en contra de l’assetjament escolar i la necessitat que les escoles esdevenguin espais segurs per a les persones LGTBIQ+.


L’esdeveniment ha acabat amb una celebració amb actuacions musicals i el tradicional lliurament del premi ‘Siurell’ al grup musical ‘Fades’ i el ‘Dimoni Rosa’ a Le Senne.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Es cobrarà per dia pernoctar i per buidar aigües brutes i a canvi es donaran serveis com electricitat i internet