El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
A les Balears, la Plataforma Schola Libera no l'ha convocada per "responsabilitat" davant la complicada situació sanitària
Milers de persones s’han manifestat contra la Llei Celaá en protestes motoritzades a diverses ciutats. A les Balears, la Plataforma Schola Libera, que representa bona part de l’escola concertada, no n’ha convocada cap per responsabilitat davant la complicada situació sanitària.
La LOMLOE, la nova llei orgànica d’educació, s’ha de votar dimecres al Senat. I avui, la marea taronja contra la norma ha sortit als carrers de gairebé totes les grans ciutats espanyoles. Ho han fet amb manifestacions amb cotxes, com la que es va fer fa només 15 dies a Palma. Acusen el Govern central de perseguir la desaparició de l’escola concertada limitant la llibertat d’elecció de centre.
Les manifestacions han estat convocades per la plataforma Más Plurales. A la de Madrid i Barcelona, hi han participat dirigents dels tres grans partits de l’oposició. El Govern central assegura que l’oposició mai parla d’educació en les seves crítiques. Segons els manifestants, el Govern restringeix els drets i llibertats i la ministra d’Educació Isabel Celaá els acusa de “prostituir la paraula llibertat”.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle