Incendi a una casa de Porto Cristo amb una dona i una nina afectades
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
La trobada també ha servit per posar en valor altres productes de Sa Pobla
La Fira de l’Arròs Pobler s’ha celebrat per cinquè any consecutiu. El poble ha retut homenatge a l’arròs bombeta, autòcton de la localitat. La plaça de l’Ajuntament s’ha omplert de productors que donaven a conèixer aquest cereal.
Diferents castes d’arròs tradicional pobler s’han pogut descobrir aquest diumenge a la plaça Major de sa Pobla. Un producte que aquells que el cuinen reconeixen bé la seva excel·lència.
Per la seva característica de gra petit, els cuiners el solen fer servir sobretot per l’arròs brut. Aquest és el cinquè any que es ret homenatge a l’arròs pobler. Fins i tot, hi ha joves que s’han atrevit a iniciar-se amb el cultiu.
Però la trobada també ha servit per posar en valor altres productes locals
També hi ha hagut un racó de la fira dedicat al coent. Un dels productes que més atractius ha tengut és aquesta confitura coenta.
Per tal de gaudir de tots aquests gustos, la fira també disposa d’una mostra gastronòmica en alguns bars i restaurants del poble.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals