El bon temps ha propiciat una gran afluència de visitants arribats de tot Mallorca
Milers de persones han omplit els carrers de Felanitx per assistir a una nova edició de la tradicional Fira del Pebre Bord. Una producte, per cert, que està ben a punt d’entrar en el seu moment de la temporada, ja que l’època de matances és a prop. Hi ha diversitat d’opinions sobre si se’n fan menys, o al contrari. A banda del producte estrella, la fira felanitxera també ha tengut, com no, espai per als vins de la zona. I per a entitats locals i solidàries.
Després de dies de pluges, el bon temps ha estat un oasi per a molts. Amb menjar, clàssics i bona música, felanitxers i visitants han acabat de passar una vetlada que és una de les cites obligades del calendari firer mallorquí.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Entre les propostes, hi ha la reducció de l'activitat turística