X

Milers de persones gaudeixen de les rues de Palma i Lloseta

Per tercer any consecutiu, la colla d'Es Trui guanyà el primer premi del carnaval Llosetí

16/02/2026

Milers de persones gaudeixen de les rues de Palma i Lloseta

51

Un trenet que arrossegava un pastís ensucrat amb il·luminació, moviment i pirotècnia. Aquesta ha estat la carrossa guanyadora del carnaval de Lloseta, que de cada any aplega més públic i més participants.

Titelles de quatre metres d’alçada, batucades dansant a ritme i molta imaginació deixaren bocabadades les més de 15.000 persones que ompliren els carrers de Lloseta.

Per tercer any consecutiu la colla d’Es Trui guanyà el primer premi de carrosses amb una creació que requerí dos enginyers, un aparellador, diversos electricistes i més de 7 hores de feina cada dia durant un mes. Però a la sortida no tenien tan clar que guanyarien.

I és que la competència és ferotge. La carrossa que quedà en segon lloc fou una creació inspirada en la trencadissa de Gaudí.

A Palma, 11 carrosses i 36 comparses desfilaren pel centre de la ciutat amb molt de ritme. També hi va haver espai per a la reivindicació amb els veïnats de la plaça de Llorenç Villalonga i la granja de Pepito Balboa, que aconseguí el primer premi de la categoria reivindicativa en comparses.

Entre les carrosses destacà “El lado oscuro de s’Olivera”, la guanyadora del premi a la més original de la desfilada.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT