Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Actuacions, vestits, menjar i jocs han dominat una cita que ha atret visitants de tota Mallorca i fora de l'Illa
Milers de persones gaudeixen del darrer dia del Mercat Medieval de Capdepera, que enguany ha arribat a la seva vintena edició, i que es desenvolupa al poble de Capdepera i, especialment, al seu Castell, que és del Segle XIII.
La fira va donar el sus el passat divendres, i en un dia i mig ja han pujat fins el castell devers 20.000 persones, a les quals s’hi haurà d’afegir les que encara han de pujar avui horabaixa, donat que el Mercat Medieval romandrà en marxa fins les 9 del vespre.
Actuacions, vestimentes, jocs i menjar i beure relacionat amb l’època medieval han estat les protagonistes de la cita, que ha atret a milers de persones de tot Mallorca i també de fora de l’Illa. Els hotels del municipi de Capdepera han registrat una alta ocupació degut al gran nombre de gent que han vengut a passar el cap de setmana aprofitant la celebració del Mercat.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció