L’home que va intentar captar menors despullat en un vehicle abandona Menorca
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa

S'hi han exposat obres de més de 150 artistes
Art i molta de gent. Milers de persones participaren anit a la catorzena edició de la Nitx de l’Art de Felanitx. Una cita que enguany ha batut records. Prop de 160 artistes han exposat les seves obres en una cinquantena d’espais diferents repartits per tot el poble.
Pels artistes, Felanitx es converteix en un molt bon mostrador per a les seves creacions. D’altres fan una crítica a la massificació dels esdevenimens culturals.
Els assistents hi han pogut descobrir tot tipus de creacions: pintura, escultura i també performances.
Tomeu Pizà ha estat el guanyador del cinquè certamen d’arts plàstiques, una cita consolidada i que també ha batut rècords.
La música tampoc no ha faltat a la nit de l’art. Anegats i Pelillos a la Mar han sonat a Felanitx, que celebra amb art les festes de Sant Agustí.
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Es coneix com a Verifactu i, segons la normativa antifrau, estan obligades a incorporar-lo a partir de l'any que ve