El menor de 13 anys ferit per la coça d’un cavall, pendent de ser traslladat a Son Espases
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
Una desena d'embarcacions, de les més antigues del port, han llançat els 2.000 ànecs de goma a la mar
Milers de persones han participat aquest 15 d’agost pel matí a la tradicional amollada d’ànneres de goma de Can Picafort.
Una desena d’embarcacions, de les més antigues del port, han llançat els 2.000 ànecs a la mar. La festa, cada any més multitudinària, ha finalitzat amb el tradicional sorteig de 150 premis, cedits per l’Associació hotelera i els Comerciants de Can Picafort, per a aquells que han agafat una ànnera numerada.
Enguany, l’acte ha transcorregut sense cap incident. Després d’onze anys sense ànecs vius, els veïns diuen que s’han acostumat als de goma.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta