A la festa, organitzada per la Federació d'Associacions de Veïnats de Palma, han participat més d'una vintena d'entitats
Al Castell de Bellver de Palma, un any més, s’ha celebrat el Diumenge de l’Àngel, que com a novetat enguany ha duit un mocador violeta per reivindicar el moviment feminista. Tal i com mana la tradició, el primer diumenge després de Pasqua, milers de persones han pujat fins al Castell per degustar les darreres panades. Hi ha activitats per a tota la família. A la festa, organitzada per la Federació d’Associacions de Veïnats de Palma, han participat més d’una vintena d’entitats.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura