El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Una manifestació convocada pel col·lectiu Banc de Temps de Sencelles
10.000 persones, segons Policia Nacional, han sortit aquest dissabte horabaixa al carrer per denunciar que ‘Mallorca no es ven’. Una manifestació convocada pel col·lectiu Banc de Temps de Sencelles que ha arrancat a Parc de les Estacions i que acaba al passeig des Born.
Els organitzadors demanen responsabilitats a les institucions perquè Mallorca “no acabi convertida en un resort de luxe”.
‘Mallorca no es ven’ i ‘Si ens neguen el sostre, ens neguen el futur’ són els missatges que encapçalen la nombrosa manifestació, entre moltes altres reivindicacions. Estan cansats del col·lapse a les carreteres i dels preus abusius en el lloguer i venda d’habitatges.

Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle