Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Els tres eurodiputats de Junts per Catalunya s'han desplaçat a França en un acte convocat per l'autoanomenat Consell per la República Catalana
Carles Puigdemont, Clara Ponsatí i Toni Comín participen aquest migdia en un acte convocat pel Consell per la República a Perpinyà (França). L’esdeveniment s’ha endarrerit, per les cues que hi ha a l’autopista i a la frontera de la Jonquera per arribar a la capital del Rosselló des de Catalunya.
Els tres eurodiputats independentistes han estat rebuts amb un bany de masses prop de ca seva en un acte que ha servit per fer palesa la divisió de l’independentisme. La CUP no hi assisteix perquè el considera un esdeveniment partidista, mentre que Esquerra Republicana l’ha minimitzat. No obstant això, milers de persones s’han desplaçat des de Catalunya per veure i escoltar els polítics cercats per la Justícia espanyola.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys