Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Xile viu l'esclat social més important des del final de la dictadura d'Augusto Pinochet
Milers de xilens han tornat a ocupar la cèntrica plaça d’Itàlia, a Santiago de Xile, epicentre de les protestes que compleixen 19 dies.
La convocatòria va ser realitzada per l’agrupació Unitat Social, que inclou unes 70 organitzacions sindicals i socials, amb les seves demandes de reformes estructurals al país a fi de combatre la desigualtat social.
Xile viu l’esclat social més important des del final de la dictadura d’Augusto Pinochet i que, fins ara, s’ha cobrat la vida d’almenys 20 persones.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
L'escorcoll a Son Servera ha finalitzat poc després de les onze del matí amb la detenció d'una persona, que seria un dels propietaris del local situat als baixos de l'edifici inspeccionat
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo