Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Xile viu l'esclat social més important des del final de la dictadura d'Augusto Pinochet
Milers de xilens han tornat a ocupar la cèntrica plaça d’Itàlia, a Santiago de Xile, epicentre de les protestes que compleixen 19 dies.
La convocatòria va ser realitzada per l’agrupació Unitat Social, que inclou unes 70 organitzacions sindicals i socials, amb les seves demandes de reformes estructurals al país a fi de combatre la desigualtat social.
Xile viu l’esclat social més important des del final de la dictadura d’Augusto Pinochet i que, fins ara, s’ha cobrat la vida d’almenys 20 persones.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix