Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

En el 51,7% dels casos el maltractament de la mare per part de la seva parella o exparella comporta també episodis de violència contra els fills
Imatge d'arxiu. /EFE
51Més d’1,68 milions de nins viuen en llars en els quals la seva mare sofreix violència masclista per part de la seva parella o exparella, segons la Macroenquesta de Violència contra la Dona 2019 feta pública aquest dijous.
Les seves mares pateixen violència física, sexual, emocional, econòmica o psicològica, explica l’estudi estadístic de la Delegació del Govern contra la Violència de Gènere. El 89,6% del total sosté que els seus fills han presenciat i escoltat aquestes agressions.
A més, en el 51,7% dels casos, el maltractament de la mare ha estat acompanyat de la violència de l’agressor contra els nins i nines.
La Delegada del Govern contra la Violència de Gènere, Victoria Rosell, ha ressaltat en la presentació de l’enquesta que la violència sobre la dona és un problema de salut pública que afecta la salut, a la integritat física i psicològica i a la dignitat de les dones i dels menors.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"