Segueix en estat greu a causa d’una baralla el resident de Formentera
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
L'exdelegat del govern espanyol a Catalunya ha declarat davant el Suprem pel judici del procés
L’exdelegat del govern espanyol a Catalunya, Enric Millo, ha declarat avui dimarts davant el Tribunal Suprem que a Catalunya es visqueren episodis d’assetjament, violència i intimidació promoguts pels Comitès de Defensa de la República des que al setembre es van aprovar les lleis de desconnexió.
En la seva declaració com a testimoni del judici del procés, Millo ha assegurat que tot i els seus esforços de diàleg, els independentistes no es mostraren mai disposats a fer cap passa enrere, i ha afegit que amb Puigdemont només va trobar una cadira buida.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
Els advocats de Francisca Ordóñez neguen que es cobri cap lloguer als ocupants i demanen que el desnonament sigui immediat davant els incidents violents registrats a la finca
La Guàrdia Civil continua amb la investigació i, de moment, no han informat de la detenció del suposat agressor