L’avís vermell a Eivissa i Formentera torna a taronja i deixa desenes d’incidències
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
En els primers dies festius d'aquesta Setmana Santa, les Balears tenien una IA a 14 dies de 57 casos per cada 100.000 persones
Millora lleugerament la incidència acumulada a l’arxipèlag en els primers dies festius d’aquesta Setmana Santa. Fins Divendres Sant, les Balears tenien 57 casos per cada 100.000 habitants. En canvi, quan van començar les vacances de Setmana Santa, en el conjunt de les Illes, la incidència era de 60 casos per cada 100.000 habitants.
Per Illes, la situació també ha millorat lleugerament a Mallorca. Això no obstant, s’ha estancat a Menorca i Formentera i ha empitjorat a Eivissa. Aquestes en són les dades de la incidència acumulada a 14 dies per cada 100.000 habitants:
Dimecres, 31 de març:
Divendres, 2 d’abril:
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
L’home, d’uns 70 anys, ha estat recuperat amb l’ajuda dels Bombers de Ciutadella, i la Guàrdia Civil n’investiga les circumstàncies de la mort
Es mostren contraris a l'informe que dona marge per augmentar les places turístiques