Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Enguany 90 refugiats sahrauís d'entre 9 a 12 anys passen l'estiu a les Illes
Contribuir a millorar la salut dels infants sahrauís és un dels principals objectius del programa ‘Vacances en Pau‘. Des de fa 32 anys l’Associació d’Amics del Poble Saharauí organitza les revisions mèdiques dels infants que passen l’estiu a les Illes amb famílies d’acollida. Avui els 22 nins i nines que, per primera vegada són a Mallorca, han passat la primera revisió al Centre de Salut de Son Ferriol.
Als infants procedents dels campaments de refugiats de Tindouf, que repeteixen experiència amb les seves famílies d’acollida, també se’ls fa un seguiment mèdic. Però, tot i les visites als professionals de la sanitat, també hi ha temps per gaudir del clima, conèixer altres cultures i passar-ho bé!
Enguany 90 refugiats sahrauís d’entre 9 a 12 anys passen l’estiu a les Illes. 73 infants han estat acollits per famílies de Mallorca, 5 són a Menorca i 12 a Eivissa.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros