Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Se'n renovarà l'enllumenat, l'aparcament i l'avinguda principal
Es Migjorn Gran invertirà prop de 3 milions i mig d’euros per transformar la urbanització turística de Sant Tomàs. L’ajuntament s’ha reunit amb propietaris i empresaris per presentar els projectes que s’hi duran a terme.
La inversió més gran -1.700.000 euros- es farà a l’avinguda principal. Se’n reformarà tot el paviment i les voreres i es renovaran les infraestructures. Es faran millores a l’aparcament de la platja, que guanyarà una vintena de places amb el desplaçament de la parada de bus a la rotonda.
També s’invertirà més d’1 milió d’euros per canviar tot l’enllumenat de la zona residencial. Totes aquestes obres es duran a terme durant els pròxims mesos amb l’objectiu que la urbanització quedi totalment renovada.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata