Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els locals Álex Urbina i Mari Allès dominen la versió reduïda, la modalitat Experience; el 85 per cent dels 350 participants, procedents de fora de Menorca
Foto: Jordi Saragossa
129La vuitena edició de l’Èpic Camí de Cavalls 360 ha acabat sense sorpreses. Els líders de la primera jornada han conservat la seva privilegiada posició fins al final. Així, els catalans Gerard Minoves i Marta Torà s’han imposat en el recorregut en bicicleta de muntanya. Pel que fa a la volta a l’illa a peu (TrailRun), el protagonisme ha estat per a l’atleta de Petra, Miquel Ensenyat, i per a la italiana Silvia Serafini. En la variant reduïda, en la distància Experience, els guanyadors han estat el maonès Álex Urbina i la ciutadellenca Mari Allès.
350 han estats els participants en les diferents modalitats i categories, dels quals el 85 per cent eren de fora de Menorca.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle