Hi ha estat present el batle de ses Salines, Joan Rodríguez, qui ha tornat a condemnar els fets
Imatge Patricia Bauzá.
288El Consell de Mallorca ha duit a terme, avui divendres matí, un minut de silenci, pel feminicidi de dimecres a la Colònia de Sant Jordi. A banda de la presència del president de la institució, Llorenç Galmés, també hi ha estat el batle de ses Salines, Joan Rodríguez.
Tots dos han condemnat els fets. Rodríguez ha assegurat que fa mal de pair un succés com aquest, i Galmés ha recordat que el Consell es posiciona sempre contra qualsevol tipus de violència, especialment la que es comet contra les dones. De fet, l’arrestat pel feminicidi de la Colònia de Sant Jordi va ser detingut dos pics per violència de gènere i constava al Sistema VioGén.
Cal recordar que ahir el consistori saliner va decretar tres dies de dol oficial, i la directora de l’Institut Balear de la Dona, Catalina Salom, va afirmar que “es tracta d’un feminicidi i s’ha de tractar com a tal”.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat