Hi ha estat present el batle de ses Salines, Joan Rodríguez, qui ha tornat a condemnar els fets
Imatge Patricia Bauzá.
185El Consell de Mallorca ha duit a terme, avui divendres matí, un minut de silenci, pel feminicidi de dimecres a la Colònia de Sant Jordi. A banda de la presència del president de la institució, Llorenç Galmés, també hi ha estat el batle de ses Salines, Joan Rodríguez.
Tots dos han condemnat els fets. Rodríguez ha assegurat que fa mal de pair un succés com aquest, i Galmés ha recordat que el Consell es posiciona sempre contra qualsevol tipus de violència, especialment la que es comet contra les dones. De fet, l’arrestat pel feminicidi de la Colònia de Sant Jordi va ser detingut dos pics per violència de gènere i constava al Sistema VioGén.
Cal recordar que ahir el consistori saliner va decretar tres dies de dol oficial, i la directora de l’Institut Balear de la Dona, Catalina Salom, va afirmar que “es tracta d’un feminicidi i s’ha de tractar com a tal”.
A les Pitiüses, la Conselleria d'Educació, a través d'Emergències, ha recomanat a les famílies cercar els seus infants a les escoles abans del migdia
Formentera també pateix les conseqüències de nous aiguats
Els aeroports han estat afectats pel mal temps
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina