Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
S'han fet mobilitzacions en totes les presons de l'Estat
Funcionaris de presons de tot Espanya, també a Balears, s’han mobilitzat en homenatge i record a Núria, la cuinera assassinada ahir per un reclús a un centre penitenciari de Tarragona.
A Eivissa una trentena de funcionaris s’han concentrat davant la presó. Han fet un minut de silenci de per l’assassinat de Núria, El Delegat a les Illes Balears de CSIF Presons, Enrique Peinado, ha explicat que això podria haver passat a qualsevol presó de les illes.
Peinado diu que falta personal, que no estan ben formats i demanen que els donin la categoria d’agents de l’autoritat. Diuen que a les illes la falta de personal es un problema important a causa de la manca d’habitatge a un preu assequible.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural