Unes 400 persones s'han concentrat a les portes per retre homenatge al fundador del grup hoteler espanyol més gran
Minut de silenci dels treballadors de Melià./ Mercè Valero
505“Era un home extraordinari”. És la definició que ha fet de Gabriel Escarrer el cap d’operacions de Melià Hotels, André Gerondeau. En nom de l’empresa ha dirigit unes paraules just abans del minut de silenci que han fet els 400 treballadors de les oficines centrals per recordar-lo.
“Parlar de Gabriel Escarrer Julià sense emocionar-se és molt difícil per a molts de nosaltres”, ha dit, a les portes de l’empresa, al polígon de Son Castelló de Palma. “Ha deixat empremta i ens ha marcat personalment i professionalment i el trobarem a faltar”.
El fundador de Melià és considerat tot un referent del món empresarial, tant a nivell nacional com internacional. De fet, el Grup Melià disposa actualment de més de 380 hotels a 45 països.
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario
Així ho han acordat amb el batle després d’una reunió