Unes 400 persones s'han concentrat a les portes per retre homenatge al fundador del grup hoteler espanyol més gran
Minut de silenci dels treballadors de Melià./ Mercè Valero
620“Era un home extraordinari”. És la definició que ha fet de Gabriel Escarrer el cap d’operacions de Melià Hotels, André Gerondeau. En nom de l’empresa ha dirigit unes paraules just abans del minut de silenci que han fet els 400 treballadors de les oficines centrals per recordar-lo.
“Parlar de Gabriel Escarrer Julià sense emocionar-se és molt difícil per a molts de nosaltres”, ha dit, a les portes de l’empresa, al polígon de Son Castelló de Palma. “Ha deixat empremta i ens ha marcat personalment i professionalment i el trobarem a faltar”.
El fundador de Melià és considerat tot un referent del món empresarial, tant a nivell nacional com internacional. De fet, el Grup Melià disposa actualment de més de 380 hotels a 45 països.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Les proves d'accés a la universitat es fan fins dijous a les quatre illes amb un nou sistema de control contra el frau i un reforç del transport públic cap als centres d'examen
Pollença és l'únic poble que conserva aquesta tradició, que enguany protagonitzaran les germanes Marta i Júlia Llobera