L'exfutbolista i conco del tennista, Miquel Àngel Nadal, ha atès en directe l'IB3 Notícies Migdia
L'exfutbolista Miquel Àngel Nadal i la periodista d'IB3 Melisa Aliaga. Foto IB3
123L’exfutbolista i conco de Rafel Nadal, Miquel Àngel Nadal, ha atès l’IB3 Notícies Migdia en directe des de l’Acadèmia del tennista a Manacor: “La família ha estat una part essencial, son pare, la seva mare, la seva germana, en Toni… a tots ens ha fet viure moments molt especials. Hem pogut viure finals que si no hagués estat per ell no hauríem viscut”.
“Ha arribat un moment que a tots els esportistes ens arriba. Esperem que la final de la Copa Davis, la seva darrera cita, la pugui gaudir”. I en aquest sentit ha afegit “la Copa Davis seria una il·lusió, és difícil adornar un poc més la seva carrera, però és important que es pugui retirar a la pista”.
Rafel Nadal diu adeu als Jocs Olímpics de París, juliol de 2024 Jan Woitas / dpa
El petit ha entrat d'urgència a l'Hospital Mateu Orfila, després que, segons les primeres hipòtesis, li hauria caigut damunt aigua bullent
Una cinquantena d'efectius d'una empresa de desocupació han muntat un control d'accés a l'entrada de l'edifici
El Govern també ha anunciat els noms dels guardonats amb els Premis Ramon Llull d'enguany