Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
L'artista felanitxer rep el guardó per la seva "veu singular" i per representar la proximitat dels temes que travessen les societats francesa i espanyola
115
L’artista Miquel Barceló ha estat guardonat amb el Prix Dilálogo 2020, de l’associació Dialogo que cerca reforçar la cooperació entre França i Espanya, per la seva “veu singular” i per representar la proximitat dels temes que travessen les societats francesa i espanyola.
El jurat, integrat per escriptors com Pierre Assouline o l’empresària Ángeles García Poveda, ha recompensat l’artista felanitxer per la seva obra, que “ha perseguit constantment una intuïció que ha florit en una creació abundant i polisèmica, atenta a les vibracions i materials del món”.
“Una obra arrelada en el seu entorn francès, espanyol, africà i ja universal”, destaca l’associació Diálogo en el seu comunicat.
Reconeix a més a un home “que es dirigeix als seus contemporanis rellançant la rellevància de la figuració a través dels temes de la relació amb la Mare Terra, la relació amb els altres, amb el món animal i tel·lúric”, i que s’interroga sobre el futur del nostre planeta.
El guardó li serà lliurat pel president del jurat, l’historiador Benoît Pellistrandi, i l’ambaixador d’Espanya a França, José Manuel Albares, el pròxim 21 de desembre en la residència de l’ambaixador d’Espanya.
El premi Diálogo reconeix a persones, entitats o institucions que hagin tingut un paper important en el desenvolupament de les relacions entre França i Espanya, i l’anterior guanyador va ser l’escriptor Javier Cercas.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants