Tots els centres educatius de Vila han suspès l’activitat lectiva com a conseqüència de la tempesta
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats

L'artista mallorquí ha estat l'encarregat de crear el cartell del 125è aniversari del FC Barcelona
Foto: EFE
274L’artista mallorquí Miquel Barceló és l’autor del cartell del 125è aniversari del FC Barcelona i que desvetllà aquest dimarts en un acte a Barcelona en el qual també van participar el president Joan Laporta i el comissionat David Carabén.
Inspirat en el joc col·lectiu, Barceló assegura que amb aquesta obra vol representar el futbol com a “metàfora de vida, de tota vida, que es belluga pertot arreu”.
El mallorquí s’incorpora a la llista d’altres artistes de renom que han estat encarregats de realitzar cartells commemoratius del club blaugrana com són Josep Segrelles (25è aniversari), Sebastián Rey Padilla (50è), Joan Miró (75è) i Antoni Tàpies, creador de la imatge del Centenari del club el 1999.
View this post on Instagram
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat