Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

L'artista mallorquí ha estat l'encarregat de crear el cartell del 125è aniversari del FC Barcelona
Foto: EFE
115L’artista mallorquí Miquel Barceló és l’autor del cartell del 125è aniversari del FC Barcelona i que desvetllà aquest dimarts en un acte a Barcelona en el qual també van participar el president Joan Laporta i el comissionat David Carabén.
Inspirat en el joc col·lectiu, Barceló assegura que amb aquesta obra vol representar el futbol com a “metàfora de vida, de tota vida, que es belluga pertot arreu”.
El mallorquí s’incorpora a la llista d’altres artistes de renom que han estat encarregats de realitzar cartells commemoratius del club blaugrana com són Josep Segrelles (25è aniversari), Sebastián Rey Padilla (50è), Joan Miró (75è) i Antoni Tàpies, creador de la imatge del Centenari del club el 1999.
View this post on Instagram
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes