L'artista mallorquí ha explicat a les càmeres d'IB3 Notícies els seus projectes més immediats, que es veuran a França
Escriptors, artistes i científics a escala global s’han trobat aquest cap de setmana a l’Hay festival a Segòvia. Entre els convidats hi havia l’artista Miquel Barceló i l’escriptor Enrique Juncosa, dues figures lligades actualment.
Juncosa publicarà aviat una col·lecció d’assajos sobre l’artista felanitxer. Barceló ha explicat a les càmeres d’IB3 Notícies els seus projectes més immediats, que es veuran a França, i ha aprofitat per parlar dels mals de la seva illa natal. “Si vull estar emprenyat, vaig a Mallorca per veure fins a quin punt som capaços de destruir-ho tot”, explica Barceló.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Es tracta d'un britànic de 40 anys