110 l/m² a Mortitx i 78 l/m² a Santanyí, els registres més destacats de les tempestes d’aquest dijous
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
En un comunicat, el conseller agraeix el suport rebut i assegura que "és moment d'emprendre un nou camí professional"
El conseller Miquel Company en una imatge d'arxiu.
441El conseller de Fons Europeus i Cultura, Miquel Company, ha anunciat a través de xarxes socials que abandonarà la política una vegada finalitzi l’actual legislatura d’aquí a poques setmanes. En un comunicat, ha explicat que no anirà a cap llista electoral en els propers comicis de maig.
Company explica que ja ha traslladat la decisió a la presidenta del Govern i també líder del PSIB-PSOE, Francina Armengol. En el seu comiat, agraeix el suport rebut i assegura que “és moment d’emprendre un nou camí professional”.
El conseller de la cartera de Fons Europeus és un dels principals actius del PSOE i el seu nom havia estat vinculat a un possible número dos de la candidatura al Consell de Menorca amb l’objectiu de projectar-lo una vegada finalitzés l’etapa de Susana Mora al capdavant de la màxima institució de l’illa.
En 2021 va ser nomenat responsable autonòmic de Fons Europeus, Universitat i Cultura, substituint precisament a un altre menorquí, Marc Pons, qui va ser designat cap de gabinet de la ministra per a la Transició Ecològica, Teresa Ribera.
Abans d’arribar al Govern, Company va exercir de conseller de Projecció Econòmica, Treball, Joventut i Esports en el Consell de Menorca. També va ser director insular de Projecció Econòmica i Esports.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís