El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'AECC és l'entitat privada que més fons dedica a la investigació del càncer
L’investigador Miquel Ensenyat ha estat guardonat amb l’Ajuda Predoctoral d’Oncologia 2019, atorgada per la Junta Provincial de Balears de l’Associació Espanyola Contra el Càncer.
Gràcies a la dotació de 63.000 euros, durant 3 anys, es podrà dur a terme el projecte dinvestigació sobre el gliobastoma, el tumor cerebral, que és un dels tumors amb més mortalitat a nivell estatal. El 2019 a les Balears es diagnosticaren 92 casos de gliobastoma i 62 persones moriren per mor del tumor.
La investigació és un dels pilars de l’associació. De fet, és l’entitat privada que més fons dedica a la investigació del càncer. Des del 2011, ha invertit 56 milions d’euros a finançar 334 projectes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles