La Policia Nacional va respondre a manifestants violents que haurien ferit cinc agents, segons el seu informe
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El batle ha destacat que aquest ha de ser el mandat de l'aprovació del pla general i del respecte a l'esperit de cada nucli que conforma Manacor.
Miquel Oliver ha rebut el suport de Més-Esquerra (6 regidors), del PSIB-PSOE (4 regidors) i d’Unides Podem (1 regidor). Però també l’hi han votat a favor 2 dels 3 regidors de l’Agrupació d’Independents de Porto Cristo. Per tant, el nou batle de Manacor ha aconseguit 13 sufragis positius dels 21 que conformen el ple, 2 més dels necessaris per tenir majoria absoluta. Tots els portaveus dels grups polítics hi han intervingut.
Els que es troben a l’oposició (PP, El PI i AIPC) s’han mostrat disposats a col·laborar amb el nou equip de govern, de Més-Esquerra, PSIB-PSOE i Unides Podem. Aquests grups han destacat la voluntat de capgirar Manacor en positiu amb un projecte de governança participat per la ciutadania. El batle ha destacat que aquest ha de ser el mandat de l’aprovació del pla general i del respecte a l’esperit de cada nucli que conforma Manacor. De fet, ha deixat la porta oberta a negociar una possible independència de Porto Cristo.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres