El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Formentera i Andratx sumen un punt i derrota de la Penya Independent
La Penya Esportiva ha aconseguit avui la primera i de moment única victòria d’un equip pitiús a la Segona Federació en tota la temporada. I ho ha fet de forma miraculosa. El València Mestalla s’ha avançat a Santa Eulària gràcies a un penal transformat per Borja. La Penya ha aconseguit igualar abans del descans, amb una diana de Madrigal. Al minut 64, amb mitja hora al davant, Mejía ha estat expulsat i ha deixat els seus amb deu. Però els d’Axel Vizuete han resistit, i en la darrera jugada del partit, Tovar ha fet esclatar el Municipal amb el 2 a 1.
El Formentera encara no ha guanyat cap partit, però com a mínim avui ha sumat el seu primer punt. Gil Muntadas ha avançat el Terrassa al primer temps. Després, De la Mata ha enviat a fora un penal, però a la jugada següent Górriz ha rescatat un empat per als pitiüsos.
Qui no li agafa el pes a la categoria és la Penya Independent. Contundent derrota a Es Amunts, 1 a 3, contra el Cerdanyola del Vallès. I ahir, l’Andratx va deixar escapar la victòria a Sa Plana al darrer alè. Un gol al descompte de l’Europa va neutralitzar la diana inicial de Castedo.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle