El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un any més, l'Associació Betlemistes de Mallorca ha estat l'encarregada de fer-lo i muntar-lo
Un any més, l’Associació Betlemistes de Mallorca ha estat l’encarregada de fer i muntar el pessebre de Cort. En el Betlem, hi apareixen els edificis més emblemàtics de Palma, però també els afores de la ciutat: la mar i el camp.
Componen el pessebre aproximadament unes 250 figures de fang, fetes a mà, que representen els personatges més populars del betlem tradicional, però també diferents escenes quotidianes del camp i dels carrers de Ciutat. La visita als diferents naixements de Ciutat és, any rere any, una cita imprescindible per a centenars de persones.
La visita és gratuïta i es pot fer els dies laborables de 09.00h a 21.00h i els diumenges i festius de 10.00h a 20.00h.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran