Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Les jornades literàries es presenten sota el títol "Verges, deesses i bruixes. Drama i comèdia del femení literari"
Ja es va anunciar a l’abril, Mircea Cartarescu és el guanyador del Premi Formentor 2018. Un guardó de 50.000 euros que avui s’ha convertit en una realitat. Des de primera hora l’escriptor romanès ha atés als mitjans, i entre d’altres ha defensat una europa unida. Ja fa tens que el seu nom sona com a candidat a guanyar Premi Nobel. Això el fa riure.
Cartarescu ha estat l’encarregat d’encetar l’onzena edició de les Converses Literàries de Formentor. Enguany aquestes xerrades tracten l’univers femení a la literatura.
Sota el títol “Verges, deesses i bruixes. Drama i comèdia del femení literari” han començat unes jornades literàries que s’allargaran fins el diumenge.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili