El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La Fundació Barceló ha inaugurat la mostra "Colección Kairoi Art Mallorca".
La Fundació Barceló ha inaugurat la mostra “Colección Kairoi Art Mallorca”, a la seva seu de Palma. La mostra exposa 38 olis i litografies de diversos artistes del segle vint vinculats amb Mallorca. Entre aquests artistes destaquen les obres d’autors com Joan Miró, Miquel Barceló, Ramón Nadal i Tarrassó.
L’obra de Ramón Nadal titulada “Llucalcari” és una de las obres exposades. És la primera vegada que la Fundació Barceló exposa una selecció d’una col·lecció privada. A l’acte d’inauguració hi han assistit la presidenta de la Fundación Barceló, Maria Antònia Barceló i el director general de la mateixa fundació, Rafael Torra. La mostra es podrà veure fins al 7 de abril.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades