Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Encadena el segon mandat
Misericordia Sugrañes ha revalidat aquest dissabte la presidència del PP de Menorca, en el XII Congrés Insular del partit. La seva candidatura, que va obtenir 264 avals, més del triple dels que marca el reglament del congrés, era l’única que es presentava a l’elecció. D’aquesta manera, es disposa a encadenar un segon mandat.
L’acompanyarà un nou comitè executiu, amb el relleu de Cristóbal Marqués per Assumpció Pons a la secretaria general. Sugrañes ha destacat que el partit amplia la seva base, amb gent jove, i amb l’objectiu de fer feina per a les pròximes eleccions.
“Tenim el repte de no desanimar-nos i continuar sent la primera força en vots a l’illa. Si ens vam sobreposar al millor resultat electoral en la història de Ciutadans i el paper emergent de Vox, afrontem el futur amb optimisme”, ha assegurat en el discurs realitzat durant el congrés insular.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros