La partida de doblers que cada any l'Associació del Güell a Lluc a Peu destina al santuari, enguany ha anat destinada a aliments per a Caritas Diocesana
La tradicional missa dels Marxaires s’ha celebrat avui diumenge, malgrat que enguany no es fa la pujada del Güell a Lluc a peu. Les persones més fidels d’aquesta marxa han assistit a les 11h a la missa que ha tengut lloc a l’Acolliment de Lluc.
A la cerimònia s’ha recordat Tolo Güell, creador de la marxa i qui va morir el març passat. La partida de doblers que cada any l’Associació del Güell a Lluc a Peu destina al santuari, enguany ha anat destinada a aliments per a Caritas Diocesana.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda