Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
La intervenció artística forma part de la promoció del festival de música Mallorca Live Festival
Els peixos de la mar als peus de la Tramuntana, és el missatge que des d’avui llueix la façana de l’Oficina del Servei d’Atenció a l’Alumnat de la Universitat de les Illes Balears (UIB). La intervenció artística, que s’emmarca dins el Mallorca Live Festival, vol donar color al campus universitari.
El seu autor, Misterpiro, ja ha omplert edificis de tots els racons del món amb els seus dibuixos. Tot amb pintura acrílica i la seva peculiar tècnica, que emula l’aquarel·la. De fet, l’objectiu del festival va més enllà de la música. Per això, també exposaran tres escultures molt peculiars, obra de 3DProject, al campus. Un cavall de mar, una tortuga i un pop fets íntegrament amb material reciclat recollit a les platges.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial