Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

Més de 1.500 dones han assistit al servei d’anestèsia per embarassades a Can Misses
Més de 1.500 dones han assistit a les consultes grupals sobre l’anestèsia epidural que l’Hospital de Can Misses, a Eivissa, va implementar al 2013. És una consulta prèvia que no està generalitzada a la majoria dels hospitals públics.
I és que abans d’un embaràs sorgeixen molts dubtes, i les parelles, sobretot les dones, necessiten estar ben informades per resoldre’ls. Amb aquest objectiu, l’Hospital de Can Misses acull cada divendres consultes grupals sobre l’anestèsia epidural. Són unes consultes que també serveixen per posar fi a falses creences.
Les pacients asseguren que reben una informació que desconeixien. A més de l’epidural, la utilització de l’òxid nitrós o el part en la banyera són altres mesures analgèsiques que ofereix l’hospital.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases