Els bombers i el llacer municipal han pogut rescatar la majoria d’animals, però d’altres han mort i han estat arrossegats per la força de l’aigua a un hort del barranc d’Algendar
Incidències per les tempestes: torrents desbordats, inundacions, carreteres tallades i rescats
Mitja dotzena de cavalls menorquins han quedat atrapats enmig de la tempesta a un hort del barranc d’Algendar. Els bombers i el llacer municipal han pogut rescatar la majoria d’animals, però d’altres han mort i han estat arrossegats per la força de l’aigua. Aquest és un dels estralls de la DANA a Menorca.
Els 124 litres per metre quadrat caiguts a Ferreries han desbordat el torrent i provocat nombrosos danys a cotxes, mobiliari, locals i cases particulars. També s’han anegat Es Pla Verd i el Barranc d’Algendar i s’ha hagut de tallar la carretera general al quilòmetre 26, a la sortida des Mercadal, el que ha provocat nombroses retencions.
Una dona ha hagut de ser rescatada d’un cotxe al Pilar, i s’ha rescatat també un grup de ciclistes al camí d’Ets Alocs. Alguns hortals de Ferreries també s’han esfondrat. L’Ajuntament demana als veïns que no agafin el cotxe per precaució.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets