Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
Reunió per apropar postures entre l'alcalde, el regidor de Mobilitat i el president de l'Associació de Taxistes Autònoms d'Eivissa
Reunió tensa la que han tengut aquest dijous a Can Botino l’Ajuntament d’Eivissa i l’associació majoritària de taxistes de la capital eivissenca.
Els conductors titulars de les llicències han reiterat el seu malestar perquè el Consistori convidàs dimecres els taxistes assalariats a una reunió informativa sobre la unificació del servei a tot Eivissa. També continuen defensant que l’Ajuntament no hauria d’entrar a regular els horaris i torns de cada vehicle, encara que sí que veuen negociables altres propostes… Com per exemple, fixar un mínim d’un 15 per cent de la flòta de taxis perquè estigui de guàrdia dins cada municipi, o que els taxímetres deixin de cobrar quan se sobrepassin els 100 quilòmetres per hora.
Una trentena de taxistes s’han concentrat davant Can Botino per donar suport al president de l’associació, Alejandro Cardell, qui ha estat criticat des d’altres associacions minoritàries de taxistes del municipi.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Creuen que podria procedir d'una embarcació amb persones migrants a bord
Es revisaran els protocols de cara a controlar l'aforament de la plaça Vella de Pollença, durant el Pi