Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La Mesa Estatal per al blindatge de les pensions ha iniciat una recollida de signatures per exigir una reforma constitucional
128
La Mesa Estatal per al blindatge de les pensions ha iniciat una recollida de signatures per exigir jubilacions dignes i que s’estableixin mecanismes per garantir la vidriola de les pensions. A Menorca aquesta iniciativa es fa visible avui al capvespre carrer de Sa Ravaleta de Maó i també són presents a Palma i a d’altres indrets d’arreu de l’estat. La Mesa, que aglutina 270 entitats i associacions, a més dels sindicats majoritaris, és l’organitzadora de les manifestacions i concentracions per reclamar millores de les pensions. Ara, com diem, inicia aquesta recollida de signatures per pressionar l’estat de que es reformi la Constitució per garantir el poder adquisitiu dels pensionistes.
Des de la plataforma asseguren que els joves també s’estan mobilitzant i que és un moviment social ampli que reclama pensions dignes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
La víctima, de 55 anys, hauria consumit heroïna en mal estat; la investigació continua oberta i no es descarten noves detencions