Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Acusen la direcció de desmantellar l'empresa pública
Els delegats sindicals de Correus s’han manifestat avui matí a Palma davant la delegació del Govern central per denunciar el que consideren un desmantellament de l’empresa. Amb caretes del president de Correus, Juan Manuel Serrano, acusen la direcció d’empitjorar les condicions laborals i retallar personal. Afirmen que a les Illes hi ha un dèficit de plantilla del 20 per cent i que això ha provocat l’eliminació de rutes i repartiments. Pensen que darrera la venda de patrimoni i externalització de serveis es preparà el camí cap a la privatizació posant en perill la garantia d’un servei postal a tot el territori i a preu assequible.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Té casa a Formentera però li han negat el permís perquè el vehicle amb el qual l'acompanyen no és seu
Per cada plaça que es convoca, només s'hi presenten dos aspirants