Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
El lateral colombià ha aterrat aquest horabaixa a l'illa convençut de la decisió de fitxar per l'equip vermell
Johan Mojica ja és aquí. El colombià ha aterrat al voltant de les quatre de l’horabaixa a Palma on ha estat rebut pel director de futbol Pablo Ortells. Mojica és el tercer fitxatge del Mallorca 24-25 i vestirà de vermell les pròximes tres temporades. El lateral esquerre passarà demà les proves mèdiques i podrà començar a fer feina a les ordres de Jagoba Arrasate.
El lateral s’ha mostrat satisfet per la seva arribada al Mallorca, encara que era difícil trobar-lo, entre un nigul de turistes a l’aeroport. Aquest mes farà 32 anys i arriba a l’illa amb una dilatada trajectòria a Espanya. Ha passat pel Rayo, Valladolid, Girona, Elx, Vila-real i aquesta darrera temporada ha jugat cedit pels groguets a Osasuna. Allà va coincidir amb Jagoba Arrasate un dels motius principals perquè ara sigui a Mallorca.
Mojica ha gaudit de 20 dies de vacances després de ser subcampió a la Copa Amèrica, on va ser titular a 5 dels 6 partits, inclosa la final. Ara arriba al Mallorca, on vol fer-se l’amo del lateral esquerre.
En 6 dies arriba el Ciutat de Palma, en dues setmanes el debut en lliga contra el Madrid i Mojica està preparat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
Els avisos grocs per tempesta s’han reactivat a les 10.00 h, mentre els serveis d’emergències continuen treballant per recuperar la normalitat
Els quiosquets denegats es tramiten com a concessions, no per la via d'autoritzacions